termeni-si-conditii

Mai jos se descriu conditiile in care poate fi utilizat site-ul www.holidayoffice.ro.

Accesand site-ul www.holidayoffice.ro, acceptati implicit termenii si conditiile enumerate mai jos.

Drepturile utilizatorului

Vizitatorul site-ului are dreptul de a vizualiza parti din continutul acestuia, de a printa anuminte informatii in scopul folosirii acestora in scop personal si non comercial.

Obligatiile utilizatorului

Accesand site-ul www.holidayoffice.ro, sunteti de acord sa respectati urmatoarele:

  • Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de Holiday Office.
  • Aveti 18 ani si posibilitatea legala de a initia acte juridice
  • Va asumati tranzactiile financiare efectuate in numele sau pentru dvs.
  • Nu veti folosi site-ul in scopuri frauduloase sau pentru a initia rezervari fictive

Informatii generale despre achizitionarea pachetelor si serviciilor turistice pe www.holidayoffice.ro

  • In mometul efectuarii rezervarii care se realizeaza prin initiativa dvs expresa, veti primi un e-mail de confirmare din partea echipei Holiday Office. Dupa confirmarea rezervarii, intra in vigoare automat contractul cu clientul.
  • Serviciile prezentate pe site-ul www.holidayoffice.ro se confirma in functie de disponibiltatea primita de la Furnizor. In consecinta, conditiile Furnizorului (in ceea ce priveste taxele, termenele de plata, anularile, restituirile, taxele de statiune, prevederile de calatorie impuse de liniile aeriene) devin parte integranta a termenelor si conditiilor acestui site.
  • Fiecare produs turistic are specificat conditiile speciale de rezervare, anulare, calatorie. Va rugam sa le cititi cu atentie. Pentru detalii suplimentare, va rugam sa ne contactati.

Anulari sau Modificari

  • Pentru a anula sau modifica o rezervare trebuie sa acceptati termenii si conditiile fiecarui Furnizor. Atunci cand ati decis modificarea sau anularea unui serviciu, aveti responsabilitatea de a anunta agentia in scris.
  • Agentia sau Furnizorul nu pot anula sau modifica serviciile turistice fara a avea acordul dvs ferm in scris.
  • In eventualitatea modificarii sau anularii unui serviciu, Agentia poate percepe costuri aditionale percepute de Furnizor, o taxa in vederea acoperirii unor costuri administrative.

Efectuarea platilor

Nu se accepta alte modalitati de plata in afara celor mentionate pe site.

In functie de politica Furnizorului, la momentul rezervarii, vi se poate cere efectuarea unei plati integrale sau partiale. Aceasta va fi realizata in contul Agentiei, al Furnizorului sau unui reprezentant al Holiday Office.

In anumite cazuri, detaliile cartii dvs de credit vor fi transferate catre Furnizor. Acesta va prelua platile pentru rezervarea dvs.

Agentia sau Furnizorul nu-si asuma responsabilitatea de a emite bilete de avion, voucher de cazare sau alte documente de calatorie in cazul neachitarii integrale a costurilor serviciilor turistice comandate.

Dvs, utilizatorul, sunteti responsabil pentru plata costurilor aferente serviciilor de turism comandate.

Holiday Office sau Furnizorul isi rezerva dreptul de a incasa suplimentar orice taxa sau comisioane care pot aparea in momentul rezervarilor. In acest caz, veti fi informat asupra acestor costuri. Agentia isi rezerva dreptul de a transfera costurile generate de penalizarile de charge back.

Modalitati de plata

Plata online prin card bancar

Plata se poate efectua online pe site-ul www.holidayoffice.ro in timpul efectuarii rezervarii sau printr-un link de plata, dupa confirmarea acesteia. Dupa ce plata este procesata, documentele fiscale si biletul de avion sunt trimise pe adresa de email introdusa in rezervare.

Cu noi, puteti achita serviciile turistice in siguranta. Agentia noastra este partener MobilPlay. Mai multe detalii puteti gasi accesand www.mobilpay.ro

Plata la banca BCR, Raiffeisen sau Garanti

Beneficiar: HOLIDAY OFFICE SRL

Adresa: Str. Hatmanul Arbore 8-10, sector 1, cod postal 11602, Bucuresti
CUI RO10307518
J40/2320/1998

Conturi BCR
RO42RNCB0073049959310001 RON
RO04RNCB0073049959310006 EUR
RO47RNCB0073049959310008 USD
BCR sector 2 - Sos Colentina nr 26 sector 2 Bucuresti

Conturi Raiffeisen
RO95RZBR0000060017397282 RON
RO84RZBR0000060017397286 EUR
RO08RZBR0000060017397296 USD
Raiffesen Bank – Sucursala Grigore Alexandrescu 4A

Nota: Dupa efectuarea platii, va rugam sa ne trimiteti dovada efectuarii acesteia pe adresa de e-mail: office@holidayoffice.ro

Plata la sediul Holiday Office

Puteti plati la sediul nostru din Bucuresti (Str. Hatmanul Arbore 8-10, sector 1, Bucuresti – prima strada la dreapta dupa statia Perla – click aici pentru harta) atat cash (numerar) cat si cu cardul dvs. de debit sau de credit.

Drepturi de prorietate intelectuala

Materialele prezentate in cadrul website-ului www.holidayoffice.ro si eventualele informatii transmise prin intermediul postei electronice sunt proprietatea Holiday Office Srl sau a partenerilor sai. Acestea sunt protejate prin drepturi de autor, drepturi de marca si alte drepturi de proprietate intelectuala.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Conform cerintelor Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, datele personale pe care ni le furnizati despre dvs, ori o alta persoana sunt administrate, in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate de catre HOLIDAY OFFICE SRL.

Necesitatea colectarii acestor date reprezinta posibilitatea de a furniza bunuri si servicii turistice.

Sunteti obligat/a sa furnizati unele din aceste date si puteti, in mod optional, sa furnizati alte informatii suplimentare. Toate aceste informatii sunt necesare pentru furnizarea de bunuri si servicii.

Refuzul furnizarii informatiilor obligatorii de catre dvs, determina imposibilitatea accesarii serviciilor turistice solicitate.

Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operatori si sunt comunicate numai urmatorilor destinatari: angajati si anumiti parteneri ai HOLIDAY OFFICE. Acesti parteneri au ca activitate principala furnizarea si intretinerea infrastructurii de servicii web si comunicare online.

Conform legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei.

De asemenea, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea acestora.

Pentru o astefel de solicitare – trebuie sa va adresati in scris la HOLIDAY OFFICE SRL – STR. HATMANUL ARBORE NR 8-10, SECT 1, BUCURESTI - office@holidayoffice.ro.

Clauza de neraspundere:

Site-ul www.holidayoffice.ro are caracter informativ. Agentia nu isi asuma nicio responsabilitate cu privire la corectitudinea sau exactitatea acestor informatii.

Agentia Holiday Office nu garanteaza in niciun fel, explicit sau implicit, realitatea, actualitatea si integritatea informatiilor de pe site.

Eventualele neconcordante sau erori care pot aparea la un moment dat intre continutul site-ului si datele reale, nu implica nicio raspundere de orice natura pentru Holiday Office.

Datele si informatiile de pe site nu constituie consultanta, garantii sau recomandari. Holiday Office nu va putea fi tinuta raspunzatoare fata de nicio persoana sau entitate pentru niciun fel de daune care ar rezulta (direct sau indirect) din utilizarea www.holidayoffice.ro ca urmare a unei erori sau omisiuni.

Holiday Office reprezinta si actioneaza ca un agent pentru terti furnizori: companii aeriene, hoteluri, companii rent a car. In consecinta, Holiday Office nu-si asuma nicio responsabilitate pentru produsele si serviciile oferite de Furnizori.

sfaturi-de-calatorie

Când călătoriţi, unele lucruri sunt în afara controlului dumneavoastră, dar noi va propunem cativa pasi pentru ca vacanta dvs sa fie una fabuloasa:

  • Consultaţi periodic site-ul Ministerului Afacerilor Externe (www.mae.ro), secţiunea Condiţii de Călătorie.
  • Respectaţi regimul de şedere, limitele de valabilitate ale vizelor sau ale permiselor de şedere, după caz. În acest sens, verificaţi rubrica Vize şi servicii consulare – Regimul de vize.
  • Informaţi-vă asupra situaţiei de securitate din ţara de destinaţie! În acest sens, verificaţi rubrica Alerte de călătorie.
  • Aveţi grijă ca documentele de călătorie să fie valabile şi în bună stare!
  • Este indicat să aveţi cu dumneavoastră, pe lângă un document de călătorie valabil şi un act de identitate (preferabil cu fotografie – de exemplu permisul de conducere
  • Respectaţi legislaţia locală! Cetăţenii români aflaţi pe teritoriul altor state se supun jurisdicţiei acelor state şi sunt responsabili pentru orice încălcare a legilor sau regulilor locale. Oricât de diferite sunt legile sau regulile străine faţă de cele existente în România, respectarea lor este obligatorie şi vă asigură liniştea, confortul şi demnitatea faţă de autorităţile locale. Responsabilitatea respectării legilor în străinătate şi cea a asigurării reprezentării în justiţie în cazul instituirii unor proceduri judiciare revine în mod individual fiecărui cetăţean român.
  • Sunteţi responsabili pentru orice încălcare a legilor locale, chiar dacă nu le cunoaşteţi.
  • Respectaţi tradiţiile şi obiceiurile locale. Unele comportamente sociale pot intra sub incidenţa legii penale a ţării respective.
  • Cereţi permisiunea localnicilor pentru a-i fotografia sau filma.
  • Asiguraţi-vă că aveţi la dumneavoastră mijloace financiare suficiente pentru întreţinerea proprie şi a membrilor de familie, după caz.
  • Dacă călătoriţi cu avionul, informaţi-vă în legătură cu produsele pe care le puteţi lua în bagajul de mână.
  • Nu vă angajaţi să transportaţi bagajele unor persoane necunoscute. Există riscul ca acestea să conţină produse interzise, iar dumneavoastră veţi suporta consecinţele legii!
  • În cazul în care călătoriţi cu avionul sau trenul, consultaţi ghidul Drepturile pasagerilor UE, realizat de Comisia Europeană. Acest material oferă informaţii utile cu privire la drepturile dumneavoastră în caz de îmbarcare refuzată, zbor anulat, întârzieri prelungite, pierdere bagaje. De asemenea, ghidul conţine şi informaţii privind accesibilitatea pasagerilor cu mobilitate redusă.
  • În cazul călătoriilor cu autobuzul/trenul, fiţi atenţi la bagajele dumneavoastră pe întreaga durată a călătoriei.
  • În cazul în care doriţi să călătoriţi cu animale de companie, vă recomandăm să vă informaţi asupra documentelor de călătorie necesare pentru acestea!
  • Dacă urmează sa zburaţi, ajungeţi la aeroport cu cel puţin 90 de minute înainte de un zbor intern, şi două-trei ore înainte de un zbor internaţional.
  • Aduceţi fotocopii ale documentelor importante, inclusiv a paşaportului şi prescripţiilor medicale, astfel vă va fi mai uşor să le înlocuiţi, dacă acestea sunt pierdute.
  • Păstraţi medicamentele prescrise în ambalajul original, marcat.
  • Utilizaţi etichete de bagaje şi acoperiţi-le, completaţi adresa de la serviciu, mai degrabă decât adresa de domiciliu.
  • În cazul în care călătoriţi cu copii, aduceţi o fotografie recentă a fiecărui copil şi stocaţi-le pe telefonul mobil, dacă este posibil.
  • Lăsaţi obiecte de valoare, cum ar fi bijuterii scumpe, la domiciliu.
  • Păstraţi banii, cardurile de credit şi paşaportul într-un ambalaj sau pungă de bani si păstraţi-le in interiorul hainelor dvs. De asemenea, să fiţi discret şi nu expuneţi sume mari de bani (sau paşaport) în public.
  • Fiţi prudenţi la hoţii de buzunare. Aceştia lucrează de cele mai multe ori în echipe; unul sau mai mulţi oameni vă vor distrage atenţia, în timp ce un altul fură obiecte de valoare.
  • Descărcaţi hărţile destinaţiei în smartphone. Astfel, veţi economisi mai mulţi bani, scutindu-vă de tarifele de roaming. Folosirea transmisiei GPS este gratuită, însă descărcarea datelor costă. De asemenea, puteţi căuta un punct Wi-Fi după ce ajungeţi, însă nu sunt totdeauna accesibile gratuit în aeroport, în gară sau în staţiile de autobuz.
  • Aflaţi care este cursul de schimb al monedei locale