bine-de-stiut

Bine de stiut

  • camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazare dupa ora 14:00 si predare pana in ora 12:00). Orice problema legata de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre client direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei locale.
  • hotelierii solicita plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera si hotel (de exemplu: mini bar/frigider, seif). Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hoteluri de 4* si 5* se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului si nu implica cu nimic agentia organizatoare (tur operatorul)
  • Categoria hotelului, a restaurantului si a mijloacelor de transport turistic, este cea acordata de ministerul tarii respective.
  • Itinerariile si tarifele excursiilor optionale sunt orientative; clientii nu sunt obligati sa le cumpere de la partenerul agentiei noastre (sunt doar recomandate ca servicii sigure). Plangerile si solutionarea acestora se fac doar pe perioada sejurului!
  • ATENTIE! Verificati documentele necesare calatoriei inainte de plecare - pasaport valabil minim 6 luni de la data sosirii in tara. Persoanele care detin alt tip de pasaport decat cel turistic (pasaport diplomatic etc) sunt rugate sa se intereseze in ce conditii pot calatori cu pasaportul pe care il detin. Documentele necesare calatoriei pentru minorii insotiti de un singur parinte sau nici unul le gasiti la www.politiadefrontiera.ro. Conform legislatiei in vigoare, copiii si infantii (pana la 14 ani) calatoresc doar cu pasaport
  • Agentia isi rezerva dreptul de a reordona programul excursiei, cu respectarea in totalitate a serviciilor
  • In situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor (carora le revine raspunderea pentru situatia creata), inainte sau dupa inceperea calatoriei, agentia partenera din tara respectiva este obligata sa ofere o alta varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona cat mai apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul.
  • Situatii de forta majora si neprevazute cum ar fi razboaie, cutremure, greve, fenomene naturale si meteo deosebite, etc, nu obliga agentia la despagubiri sau compensatii;
  • agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu; agentia isi rezerva dreptul de a modifica suma aferenta taxelor de aeroport sau a serviciilor suplimentare, in situatia in care acestea sunt impuse de terti (compania aeriana, unitatile de cazare);
  • compania aeriana are dreptul de a modifica orarul de zbor, prin urmare, agentia nu este raspunzatoare pentru decolarea/aterizarea avioanelor la o alta ora decat cea mentionata in programul excursiei.
3200
Amazing Places To Visit
5738
5 Star Hotels To Stay
4509
Airlines To Travel the World
3250
VIP Transport Options